30.12.2012

מיתוג קולי | לוגו מוסיקלי ייחודי

למה כדאי לך להתקדם היום למיתוג קולי – ג'ינגל לוגו מוסיקלי 


לאחרונה תחום המיתוג הקולי והפקתם של תשדירי פרסומת נהפך לעשיר ורב אפשרויות ועל כן פונה למגוון קבוצות עסקיות ובתי עסק מגוונים, כאשר בעבר רק ערוצי הרדיו נהנו מג'ינגלים איכותיים אשר היו מיוצרים אך ורק עבורן.

בימינו כל עסק באשר הוא מסוגל להפיק ג'ינגל מוצלח ואיכותי (בעזרת בעלי המקצוע המתאימים כמובן) בהחלט ובאופן זה יוכל להגיע אל קהלי יעד חדשים וגם ליצור הצלחה ופרסומת מעולה ביותר ברשת המקוונת.



בנוסף הוא יוצר סוג של מיתוג ייחודי שבלעדי לעסק שלו. סוגי תשדירי השירות והג'ינגלים המעניינים אשר עומדים לרשות העסקים השונים הם: צליל עסקי לניידים/ קריינות למרכזיה או נתב שיחות ואף תשדירי רדיו ופרסומות.


ג'ינגל קליט ואיכותי לשיווק בית העסק שלנו


ידוע לכל כי תשדירים שיווקיים/ מקצועיים שהפיקו אותם היטב יעזרו מאוד בהעברה וחידוד של אותם מסרים השייכים לתחום השיווק ואף תורמים לקידומו ומיתוגו של העסק היקר שלנו. אנחנו מצויים בעידן בו הקליינטים של החברות השונות מקבלים מסרים והודעות מעשרות סוגים של מדיה כל העת, התשדירים והג'ינגלים הם בסופו של דבר השיטה המקצועית והטובה ליצירת בידול והפרדה ממתחרים לעסק ולשיווק מוצרים ללקוחות בצורה סימפטית ונעימה.


מעלה נוספת ורבת חשיבות היא למעשה המיתוג האיכותי והרושם הראשון שאותו ג'ינגל שמיועד לסלולאר ולתחום הטלפוניה מבצע בדרך ייחודית ועדינה .


קריינות של ג'ינגלים לפרסום מוצלח

התחום של קריינות שיווקית פרסומית והג'ינגלים התפתח בשנים האחרונות ונעשה מוצר לשיווק הכרחי ואפקטיבי לכל בית עסק הסיבה העיקרית לתופעה זו שפרחה בעיקר בתחום זה של המדיה והטלפוניה היא שימוש באופן קבוע בבעלי מקצוע איכותיים ומנוסים לדוגמא: אנשי מוזיקה איכותיים, נגנים, זמרים, בייחוד קריינים ושדרנים בעלי ניסיון רב ואיכות ווקאלית לא רגילה ולכן כל ג'ינגל  הכי פשוט - יוצא איכותי ומקצועי ומעביר את אותו המסר למאזינים.

עריכת ג'ינגל או תשדיר שיעבוד בעבורכם


בלעדיות ופופולאריות. ג'ינגל או תשדיר איכותי וקליט יכול לסייע לעסק לגייס קליינטים חדשים וכמו כן לשמר קליינטים שכבר קיימים. מחקרים שונים מגלים שג'ינגל מצויין שווה הרבה מאוד כסף ותורם בשיעור גבוה לתכנון השיווקי של בית העסק.


 
                   smart jingles - הפקת ג'ינגלים ייחודיים



הפקת ג'ינגל | קריינות | צליל עסקי  - smart jingles

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתכם ! היא תפורסם בהקדם